29 Ocak 2012

Yazamamak...

'Niçin yazmıyorsun?' temalı sorulara hitaben;
2012 yılının başından beri yazı yazmıyorum...
Nedeni ne vakit bulamamam, ne de konu sıkıntısı çekmem...
Bilirsiniz pek maç yazısı yazman genellikle eleştiri yazısı yazarım yönetim,taraftar kısacası camia hakkında...
Yazılarımın iyi metinler olduğunu iddaa etmedim,zaten çok okunmadı da.
Ama yazdığım tüm yazıları hissederek yazdım ve amacım insanları bilgilendirmek,tek gayemiz Beşiktaş ruhunu ve duruşunu yazılarıma yansıtmaktı.
İçimden geldiği gibi ,ama iyi ama kötü, yazdım...
Şimdilerde ise bu kirli düzene yenik düşmüş,kaderi aylar öncesinden zengin sofralarda belirlenmiş olan bir lig ve o düzenin en önemli piyonu olmuş bu kişiler hakkında yazmak içimden gelmiyor...
Yani başka bir nedenim dostlar.
Elbet;Güzel günler yakındır.Demirörensiz,rantsız Beşiktaş yakındır.
Hea birde;yönetime karşı tepkimizi,sokakta,tribünde göstermezsek laflarımızın kıymet-i harbiyesi yoktur.kaç kişi olduğumuz önemli değil,değerlerimizi yaşamak gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bugün Beşiktaş için ne yaptın?